tisdag 29 januari 2013

125. Idag (29/365)

Idag är det en sådan där dag då jag önskar att jag vaknade och upptäckte att allt som hänt var en dröm.

Idag är det också en väldigt grå och tråkig dag ute, det regnar, det är blött och slaskigt.

Idag saknas all inspiration till att fotografera.

Idag är jag mycket besviken på hur man kan bli behandlad inom vården.

Idag likt många andra dagar är jag väldigt glad över det stöd jag får från min mor och far. Trots detta stöd känner jag mig idag otroligt liten och ensam, hur ska allt lösa sig.

Idag övergår snart till kväll och jag kan få sova och vakna upp till en annan dag. En dag som förhoppningsvis blir helt annorlunda än idag.



Så här ser det ut idag

3 kommentarer:

  1. Usch, det låter verkligen inte som nån bra dag. Det är väl fångat i bilden. En dag när allt känns miserabelt. Jag hoppas verkligen att i morgon blir en mycket bättre dag!

    SvaraRadera
  2. Det låter inget vidare... Hoppas det känns bättre nu.

    SvaraRadera
  3. Tack för er omtanke :) En dag i taget och på sikt ska allt bli bra!

    SvaraRadera