fredag 1 mars 2013

Photowalk i Göteborg 2 mars


PhotoWalk i Göteborg
Lördag 2 mars, kl 11, är det dags igen. Den andra Photowalken går av stapeln. Vi möts på Harry Hjörnes Plats. Tar en promenad till Trädgårdsföreningen. Sen drar vi vidare förbi Stureplatsen till Ingos Plats. Följer vattnet, upp till Lunden, tittar på utsikten. Innan vi korsar Östra Kyrkogården. För att avsluta på Nordengården. Räkna med 5 km. Vi avslutar aktiviteter, och överaskningar. Se Gatufoto Göteborg och Göteborg Photowalk på Facebook.


Jag ska dit! Kom du också :-)

9 kommentarer:

  1. Låter kul. Synd att det är så långt borta för nåt sånt skulle jag gilla att vara med på.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska verkligen bli kul. Det var en träff för några veckor sedan som jag tyvärr inte kunde vara med på. Då dök det upp närmre 200 fotografer, allt från amatörer till proffs.

      Roligt att få kontakt med andra fotonördar :-)

      Radera
  2. Åh, vad kul! Jag bor ju i Lunden, men skall iväg på till Kungsbacka och kika på synkroniserad skridskoåkning imorgon! Hinner nog inte med både och! Skall försöka hitta er på FB!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kolla på den här sidan också. Det är nämligen ett möte kl 13 för ev bildande av gatufotoklubb och efter det är det en fotovandring till. Vet inte hur länge min kropp orkar vara igång, men hoppas vara med hela dagen.

      http://www.fotografiska.org/2013/02/gatufototraff-2-mars-2013/

      Radera
    2. Tack för länken Anna! Jag är på skridskor hela dagen idag, men hoppas det blir fler gånger, vill jättegärna vara med :)

      Radera
    3. Det blir säkert fler gånger. Annars får vi ordna en egen :)

      Jag var med mellan 11 och 13. Efter det tog jag och två andra tjejer beslut om lunch på Halta Lotta. Väldigt trevlig dag, även om jag inte tror att jag fotat de allra bästa bilderna idag ;) Men en och annan kan jag nog ha användning för till utmaningen.

      Hoppas du har haft en trevlig dag!

      Radera
  3. Oj, låter fantastiskt roligt, synd att jag bor på "fel sida":( Men jag får väl arrangera en egen photowalk vad det lider:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmm, ibland är man på fel ställe.

      Vi blev drygt 20 pers och hade en trevlig dag tillsammans. Kul att träffa nya bekantskaper och utbyta erfarenheter.

      Hoppas du känner dig friskare nu förresten!

      Radera
  4. Jag visste inte att det fanns en sådan -och då bor jag ändå i Göteborg! Men det kommer kanske fler framöver som man kan delta i...ska hålla utkik! :)

    SvaraRadera