onsdag 9 oktober 2013

Det kommer mera...

Som några av er säkert vet så opererade jag ryggen för några veckor sedan och det har gjort det omöjligt för mig att sitta vid datorn och pyssla med foton. Men nu så, nu börjar kroppen och knoppen piggna till och jag blir allt mer rörlig för varje dag som går.

Det ser verkligen mörkt ut för mig att hinna med alla 365 teman i utmaningen, men jag ska göra ett försök under hösten och vintern.

Parallellt med fotoutmaningen har jag nu lite smått smugit igång ett projekt som jag drömt om länge. Följ mig gärna på min hemsida:

hogberganna.se

Där har jag också dragit igång en ny blogg, med inriktning mot fotografi och bildbehandling.


1 kommentar:

  1. Hoppas att du återfår orken, har saknat dej här på blogen. Kikade in på din hemsidaoch det ska bli spännande att se ditt projekt.

    Krya på dej.

    SvaraRadera