söndag 29 december 2013

Eget tema 37. Gott Nytt År 365/365

Jag gjorde det!

Vem hade kunnat tro det i början av december när jag hade 150 bilder/teman kvar... Kul att det gick och nu är jag verkligen laddad att köra igång med nästa års utmaning.

Här hittar ni mig nästa år!

http://anhbg365foton2014.blogspot.se


Gott Nytt År önskar jag er alla och tack till er som troget lämnar kommentarer på mina bilder. Jag ska själv försöka bli lite bättre på det nästa år.


Gott Nytt År!

Bilden är tagen "på rätt sida" av tolvslaget vid förra nyåret ;-)

6 kommentarer:

  1. Grattis till målgången Anna :) Ser fram emot nästa år! Gott nytt 2014!

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat. Du har verkligen spurtat här på slutet :=) Grattis och vi ses nästa år. Gott nytt år önskar jag dej.

    SvaraRadera
  3. Bra gjort och lycka till med nästa års utmaning! Jag kommer inte att delta då men ska försöka kika in lite då och då. Gott nytt år!

    SvaraRadera
  4. Kul tema och bild:) Grattis till målgången, Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  5. Supergrattis! Det var starkt gjort!
    Jodu jag följer dig även nästa år...blir mitt fjärde.

    Gott slut och Gott Nytt År!

    SvaraRadera